Jitka Gyömberová

Dance aerobic

Dance aerobik pomáhá nejen ke zlepšení kondice, zpevnění svalů, ale především navodit dobrou náladu a odreagovat se od všedních starostí. Choreografii zvládne i začátečník.

Mám zájem

Simona Sůsová

Aerobic a body styling

Aerobic slouží k posílení kardiovaskulárního systému. Zaměřuje se především na střed těla, cviky na břišní diastázu v kombinaci s pilates. Cvičební lekce posílí tělo a uvolní ducha.

Mám zájem

Hanka Dlouhá

Orientální tance

Kurz Orientálního tance je určen pro ženy každého věku. Tento tanec přináší radost a uvolnění, zlepšuje pohyblivost a zvyšuje sebevědomí. Pomáhá posilovat svaly pánevního dna, podtrhuje, krásu, smyslnost a ladnost.

Mám zájem

Iva Albertová

SM systém

SM Systém je speciální cvičení s pružnými lany v tzv., svalových řetězcích, vytvořené lékařem Mudr. Richardem Smíškem. Je vhodné pro každého, kdo chce mít zdravá záda bez bolesti. Výborné pro děti (léčba skoliózy, chabé držení těla, poruchy svalové balance),pro všechny s výhřezem meziobratlových plotének (cvičení odlehčuje tlak na ploténky, umožňuje tak jejich výživu a regeneraci).

Mám zájem

Eva Moulíková st.
Eva Moulíková ml.

Zumba

Zumba je taneční fitness program, trvající 60 min, začíná warm-upem (zahřátím), při němž se používají prvky z aerobiku. Zumba je plná latinskoamerických rytmů, kde hlavní roli hraje hudba.

Mám zájem

Barbora Vohanková

Hathá jóga

Hatha jóga je určena všem, kteří chtějí budovat sílu a stabilitu ve svém těle, zároveň se ale vnitřně uvolnit a posílit klid uvnitř sebe, naučit se lépe vnímat své tělo a ztišit mysl. Tento styl jógy pomáhá obnovit harmonii v těle a nalézt rovnováhu nejen na podložce, ale i v životě.

Mám zájem

Katka Haasová

Power jóga

Power jóga je dynamický styl jógy pro všechny, kteří pro svoji praxi potřebují více pohybu. Jde o plynulé střídání ásan na vlně dechu s důrazem na sílu a ohebnost.

Mám zájem

Dagmar Hellerová

Hormonální jóga pro ženy

Hormonální jóga pomáhá přirozenou cestou harmonizovat hormonální hladiny, protahuje celé tělo, přináší vitalitu a duševní pohodu. Je vhodná pro všechny ženy, které se chtějí cítit dobře. Pomáhá např. při problémech s otěhotněním, se štítnou žlázou, v menopauze (migrény, návaly, přibývání na váze), při problémech menstruace, při stresu.

Mám zájem

Dagmar Hellerová

Relaxační jóga pro ženy

Relaxační jóga vychází z hathajógy, je vedena v pomalejším tempu. Lekce jsou nenáročné, vhodné i pro začátečníky, lze ji také cvičit po porodu.

Tento jógový styl vás naučí správně dýchat, zlepší vaši flexibilitu, zpevní střed těla, uleví zádům a zklidní vaši mysl.

Mám zájem

Mgr. Sandra Janská

Pilates a zdravotní cvičení

Cvičení představuje speciálně vytvořený systém, který má za cíl obnovit správné držení těla, upravit svalové disbalance a naučit pracovat s dechem. S využitím různých pomůcek posílí a protáhne celé tělo. Vhodné pro všechny věkové kategorie.

Mám zájem

Mgr. Sandra Janská
Petra Vrňáková

Latino fitness

Hodina plná různých stylů tanců (cumbia, salsa, reaggeaton,..) neskutečné energie a chytlavé hudby v kombinaci s posilováním celého těla a strečinkem.

Mám zájem

Veronika Koňasová

Core trénink

Jedná se o typ tréninku určený pro posílení středu těla. Pevný střed těla podporuje silové schopnosti organismu. Zpevnění a formování postavy, kondiční posilování, kruhové tréninky. Při tréninku ve skupinách je větší motivace, zábava a přináší větší radost.

Mám zájem

Lukáš "Fuki" Dvořák

MMA

Skupinovou lekci MMA povede profesionální mistr ČR v MuayThai a profesionální mistr Evropy WMC v MuayThai Lukáš "Fuki" Dvořák.  

Lukáš trénuje v nejlepším klubu v ČR - v Reinders MMA a má podepsanou smlouvu s organizací Oktagon MMA. V thajském boxu má již 39 zápasů (34 výher), v MMA 6 zápasů (5 výher).